Hoofdpijn Tips van een Chiropractic-kantoor in Rosmalen

the sitting epidemic back pain neck pain

Bijna iedereen in Rosmalen lijdt af en toe aan hoofdpijn. De meeste van hen vereisen geen medische zorg en nemen geleidelijk af met de tijd. Het is wanneer een hoofdpijn begint te interfereren met uw dagelijkse activiteiten of volledig overneemt dat u professionele aandacht moet zoeken. Volg deze hoofdpijn tips van een Rosmalen chiropractic office om verlichting te vinden en een stap voor te blijven op het probleem.

Waarom doet mijn hoofd pijn?

Er zijn een groot aantal verschillende "triggers" die uw hoofdpijn kunnen veroorzaken. Sommige hebben te maken met je levensstijlkeuzes, sommige zijn te wijten aan een onderliggende gezondheidstoestand, sommige zijn genetisch en sommige zijn posturaal. Sommige veel voorkomende hoofdpijntriggers omvatten specifieke voedingsmiddelen, bepaalde geuren, felle lichten, harde geluiden, obsessieve oefeningen, veranderingen in de bloedsuikerspiegel, het gebruik van een verkeerd kussen 's nachts, een slechte houding op het werk of slechte slaapgewoonten.

In ongeveer 95% van de hoofdpijngevallen wordt de hoofdpijn niet veroorzaakt door een onderliggende gezondheidsprobleem of ziekte. De meeste hoofdpijn is het gevolg van spierspanning in je nek en / of bovenrug, veroorzaakt door lange uren in één vaste positie door te brengen. Dit betekent dat vrijwel elke hoofdpijn kan worden behandeld door uw gewoonten te veranderen en een afspraak te maken met een Rosmalen-chiropractor.

Help Jezelf Eerst

De belangrijkste hoofdpijnpunt die u van de chiropractors in Rosmalen krijgt, is stappen ondernemen om uzelf te helpen. Als je een baan hebt waarvoor je enkele uren per dag in een statische positie moet zitten, dwing jezelf dan om elke 30 minuten op te staan en rond te bewegen. Het hoeft niets wezenlijks te zijn. Zelfs een wandeling rond het kantoor of strekken met licht is voldoende, als je maar niet zit.

Als u vatbaar bent voor het krijgen van doffe kloppende hoofdpijnen, moet u vermijden zware oefeningen te doen totdat ze onder controle zijn. Je kunt nog steeds trainen, gewoon dingen veranderen om meer low-impact activiteiten op te nemen. Je tanden klemmen tijdens het sporten of op elk moment is een ander ding om te vermijden, omdat het de gewrichten in je kaak belast. Uitdroging is altijd een grote trigger voor hoofdpijn, dus drink water gedurende de dag en houd jezelf gehydrateerd.

Een Bezoek Aan Uw Chiropractor

Als je merkt dat je hoofdpijn blijft bestaan, maak dan, zelfs na het volgen van de zelfhulp tips, een afspraak met ons Rosmalen chiropractie team bij Chiropractie Rosmalen. Spinale aanpassingen zijn een effectieve behandeling voor hoofdpijn die ontstaat in uw nek of bovenrug. Als uw niet goed uitgelijnde ruggenwervels terug in positie zijn en de normale functie is hersteld, kan uw hoofdpijnpijn verdwijnen.

Bij Chiropractie Rosmalen helpt ons team u om uw vragen te beantwoorden. Neem vandaag nog contact met ons op.

OPENINGSTIJDEN