Hoofdpijn Tips van een Chiropractie Praktijk In Rosmalen

Hoofdpijn Tips Van Een Chiropractie Praktijk In Rosmalen

the sitting epidemic back pain neck pain

Bijna iedereen heeft wel eens last van hoofdpijn. De meeste vormen van hoofdpijn vereisen geen medische zorg en nemen mettertijd geleidelijk af. Maar wanneer hoofdpijn uw dagelijkse activiteiten in de weg zit of u volledig in beslag neemt, is het toch verstandig om professionele hulp in te schakelen.Volg deze tips bij hoofdpijn van onze chiroprator in Rosmalen om verlichting te vinden en hoofdpijn een stap voor te zijn.

WAAROM DOET MIJN HOOFD PIJN?

Er zijn een groot aantal verschillende "triggers" die hoofdpijn kunnen veroorzaken. Sommige hebben te maken met je levensstijlkeuzes, sommige zijn te wijten aan een onderliggende gezondheidstoestand, sommige zijn genetisch en sommige zijn posturaal. Sommige van de veel voorkomende hoofdpijn triggers omvatten specifieke voedingsmiddelen, bepaalde geuren, felle lichten, harde geluiden, obsessieve bewegingen, veranderingen in de bloedsuikerspiegel, het gebruik van een verkeerd kussen om op te slapen, een slechte houding op het werk of slechte slaapgewoonten.

In ongeveer 95% van de hoofdpijn gevallen wordt de hoofdpijn niet veroorzaakt door een onderliggende gezondheidsprobleem of ziekte. De meeste hoofdpijn is het gevolg van spierspanning in u nek en / of bovenrug, veroorzaakt door lange uren in één positie door te brengen. Dit betekent dat vrijwel elke hoofdpijn kan worden behandeld door uw gewoonten te veranderen en een afspraak te maken voor een behandeling bij onze chiropractor.

HELP JEZELF EERST

De belangrijkste advies dat u van onze chiropractor zal krijgen, is stappen ondernemen om uzelf te helpen. Als u een baan hebt waarvoor u enkele uren per dag in een statische positie moet zitten, dwing uzelf dan om elke 30 minuten op te staan en te bewegen. Het hoeft geen flinke inspanning te zijn. Zelfs een wandeling door het kantoor of lichte stretchoefeningen zijn voldoende, als u maar niet zit.

Als u vatbaar bent voor het krijgen van doffe kloppende hoofdpijnen, moet u vermijden zware oefeningen te doen totdat de hoofdpijn onder controle is. U kunt nog steeds trainen, u hoeft enkel u oefeningen te veranderen om tot meer low-impact activiteiten te komen. Je tanden klemmen tijdens het sporten of gedurende de dag is iets wat u beste kunt vermijden, omdat dit niet alleen de spieren maar ook de gewrichten in u kaak belast. Daarnaast is uitdroging een grote trigger voor hoofdpijn, dus drink voldoende water gedurende de dag en houd uzelf gehydrateerd.

EEN BEZOEK AAN UW CHIROPRACTOR

Als u merkt dat uw hoofdpijn blijft bestaan, maak dan, zelfs na het volgen van de zelfhulptips, een afspraak met onze chiropractor bij Chiropractie Rosmalen. Spinale aanpassingen zijn een effectieve behandeling voor hoofdpijn die ontstaat in uw nek of bovenrug. Als uw niet goed uitgelijnde ruggenwervels terug in positie zijn en de normale functie is hersteld, kan uw hoofdpijn zo maar verdwijnen.

Bij Chiropractie Rosmalen helpt ons team u om uw vragen te beantwoorden, neem gerust contact met ons op!